söndag 16 november 2008

Jag har sooovit!

Jag har sovit inatt! För första gången på 1,5 år!

Min vän A har opererat ögonen. Igår ringde jag henne, och då var hon både blind och ynklig. Och hungrig och kaffesugen ;-) Så jag stack dit och pysslade om och gjorde middag och kaffe. Jag tog med mig hembakad kladdkaka också. Sen blev det sent, och T ringde och sa att jag skulle stanna över natten, så skulle han ta hand om barnen. Så då gjorde jag det, och det var underbart!
(för er som inte vet så vaknar Leo fortfarande 5 ggr per natt, så jag är lite trött)

T däremot var ett vrak...

3 kommentarer:

Anna sa...

Tusen tack vännen!

Satkôna sa...

Men vad underbart! Eller ja inte inte för din stackars vän kanske ;-)
Men att du fått sova! =)
Kram!

Satkôna sa...

Hej gumman!

Åh nej det var inte dig jag menade! =) Utan en gammal vän från E-tuna. Brukar alltid vara jag som hör av mig, men asch! Kanske är lika bra. Inte ödsla tid på sådant.Fast lite ledsen blir man ju.
Jag vet ju att du har fullt upp med kottarna dina och nu när det varit sjukt och allt. Här fick jag åka hem och hämta Vidar idag då han var hängig och hostig. =/
Vi vet var vi har varandra!*S* Så får vi ses när alla är friska, pigga och glada!
Kramis!!!!