torsdag 30 augusti 2012

Tjejerna på landet...

Helgen innan skolan började åkte våra storatjejer med Mormor och Thomas till min bror - aka Mobror Olle och hälsade på.  Morbror Olle bor med sin tjej och lite djur på en liten gård utanför Uppsala, och där odlas det lite mat, bakas bröd, och plockas svamp och bär. (jag rekommenderar att ni klickar på länken, han har så fantastiskt fina bilder i sin blogg).

Som sagt - tjejerna åkte dit och hade en fantastisk helg, De plockade svamp och blåbär och grävde i potatislandet. Och tog hand om djuren såklart.

Här tänkte jag bjuda på jättefina bilder, men blogger vill inte samarbeta - klicka på länken istället! (mina tjejer finns tyvärr inte med där än, de uppdaterar dåligt ;)  )


1 kommentar:

Loopy sa...

Hej!
Minns inte exakt vilken nyans det var, men det var Schwartskopf iallfall. Jag har så mörkt hår så henna biter inte tyvärr.