måndag 24 juni 2013

Nymålat golv

Jag och Tuomo är väl kanske inte så vansinnigt handlingskraftiga när det kommer till renovering och husfix - men nu har vi iaf börjat med köksgolvet! En fin gröngrå nyans blir det, och här har jag försökt ta en bra bild trots att Tuomo ställt vårt stora köksskåp i dörröppningen, för att hindra barn, hundar och andra obehöriga att komma in. Jag tycker att det blir fint, och roligt att få det färdigt innan vi får middagsgäster på lördag! :) jag har ju varit inne i bägge middagsgästernas hus, och tro mig, det gör att man skäms en smula för sitt eget, i dess nuvarande skick..

4 kommentarer:

Anna sa...

Vad fint det blev :D

Matilda sa...

Wow så snyggt det blev!! Nu har jag hittat hit och kommer att läsa slaviskt! Uppdatera ofta och mycket tack!
Letade upp ballong-inlägget vi pratade om: http://tilda.lindaljohansson.se/?s=ballong

Läs och begrunda!

Ida sa...

Så himla snyggt det blev!!!

Anonym sa...

VAd fint det blev! Vilken skillnad. Hoppas vi också får komma och se det snart.

Kram Anna S