tisdag 25 september 2007

Gomorron gomorron...

Eller inte. Jossan har hållit mig vaken under natten med illvrål om att hon inte kan sova, var är hennes gossedjur, alla gossedjuren får inte plats i famnen, jag vill gosa med lillebror osv. Jag blir tokig. Hon är iofs förkyld, med det är svårt att ta hänsyn till det när hon med sitt ylande väcker de andra två, och när hennes förb... gossedjur ska ha mer plats i sängen än jag *suck*

Men nu är hon glad, och då är jag ocså glad. Det är nog inte så lätt att bli storasyster när man varit lillasyster hela sitt liv.

Igår hittade jag en fästing på mig... Uääck! Svinäckligt är vad det är! Där fick jag för att jag gick ut i skogen och var pedagogisk. Alla djur mindre än en tax är äckliga och bör hålla sig på mist fem meters avstånd.

Inga kommentarer: