torsdag 15 januari 2009

Den här bloggen

...är så trist så jag tror jag döööör. Men vad fan skall jag skriva?
Joo, jag har fixat till väggarna i köket. Eller inte jag, men mammas sambo. Det blev fint, men är inte riktigt färdigstajlat än. Vänta ni bara, bilder kommer. Mamma är i ful gång att lyxshoppa inredningsdetaljer, allt för att matcha den underbara gardinen (marimekkos unikko såklart, vad trodde ni) i fråga om stil och flärd. Jag köpte just en silvrig whiteboard på netto. Jag kommer att få lämna tillbaka den, den kommer att skämmas i sin billighet bland allt det fina mamma köper.

Och så köpte jag en kanin. Det är en låång historia, och jag gillar inte ens husdjur, men ungarna älskar den, och det är det viktiga. Den heter Molly och är väldigt söt. Bild kommer på den med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde kaninen skulle dö av hjärtattack innan söndagen... Men fanskapet överlevde ju. Tji middag.

Wictoria sa...

Tjänna gumman!har försökt nå dig via telenätet ett tag, det funkar dåligt. Hör gärna av dig så vi kan ses snart, saknar dig juh! kramis

Anna sa...

Har du köpt en kanin???