fredag 18 februari 2011

Nu blev det sådär igen..

...att jag jobbar och jobbar och inte orkar blogga.

Mitt arbetande har ifrågasatts, och för den som undrar kan jag informera att jag är fortfarande mammaledig med maja, och jobbar extra på kvällar och helger, och kommer göra så i sommar också! :) Bra va!
För övrigt gillar jag mitt nya jobb jättemycket, jag tror tamejtusan att det är mitt kall att göra det jag gör.

Annars - inte mycket. Dagarna går och nu börjar vi verkligen vänta på våren, på att jorden vaknar upp ur vintervilan och att träden blir gröna. Det skall bli så fantastiskt att ännu en gång få visa vårens mirakel för första gången för en ny liten människa. Jag längtar.

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att du trivs och skönt att lyckas kombinera jobb och barn! Hoppas det inte var jag som ifrågasatte...