lördag 29 december 2007

Inga kommentarer

Ingen kommenterar nånsin min blogg - finns det någon som läser alls??
Här har man lagt upp en bild på världens stiligaste och sötaste gosse - och ingenting händer?!? Inte ens nån liten kommentar. Och jag som trodde att det skulle ha dråsat in tonvis med beundrarbrev vid det här laget. Att någon skulle ringa GP , så att de skulle komma och göra en artikelserie om detta ofattbart söta och särdeles begåvade barn, som inte bara kan vända sig från mage till rygg och rygg till mage, utan även fått sin första tand?!? Hur kan folk inte flockas utanför vårat hus för att försöka få se en skymt av underverket??

Jag fattar ingenting.

2 kommentarer:

Anna sa...

Förlåt, förlåt! Tittar inte in som ofta eftersom det stått väldigt still här på sistonde. Hälsningar tant Anna

Satkôna sa...

Ohhhh jag har ju missat att du skrivit! Nu har jag läst ikapp!
Leo är så söt man kan dö! Lille goingen! =)
Och det med sömnen känns ju ingen. Det är si så där med den här med vad gäller Vidar nu. Vaknar varje kväll och somnar ej om förens 2-3 timmar!!!!! Ser min egentid flyga sin kos=(
Kram på sig!