onsdag 30 juli 2008

Jag är fortfarande rock n roll!!!

Jaha gott folk - då har jag varit på maiden! Och det kan jag tala om, rockade stenhårt.

Maken hade fixat sittplatser (inte så rocknroll), och det var höööögt upp. Vi såg skitbra, men jag kände av min höjdskräck, och under tiden förbanden spelade ägnade jag mig mest åt att försöka andas, hålla mig hååårt i makens stol och köpslå med gud. Men sen när Iron Maiden gick upp så kändes det mycket bättre. Ojojoj vilken fart och fläkt det var på de där gamla gubbarna - de är typ 50 men säkerligen i bättre form än vad jag är. Det var alldeles alldeles underbart....*älskar*

Och jag kan även berätta att jag minsann blev visiterad av vakterna på väg in - det ni! Jag är fortfarande rocknroll trots stigande ålder och växande familj... Detta kommer jag leva på länge...
(Joho, det räknas visst som att bli visiterad när de kollar i ens handväska - det räknas!!!)


Innan Maiden var jag och maken i Mölndal (dit vi ska flytta) och åt sushi och tog en promenad i hettan. Fyyy vad vi längtar tillbaka dit. Men det är bara en månad kvar nu! Och innan flytten har vi ju en resa att göra - till mumindalen! Och neej, det är inget retsamt smeknamn på finland - vi skall till den riktiga mumindalen och hälsa på mumintrollet och de andra.

Det är så varmt så jag nästan dör. Och med en superkänslig bebis som absolut inte tål sol eller värme så är man fången i sitt eget hem. Men ikväll ska vi på kalas hos lilla M som fyller tre år.

4 kommentarer:

Satkôna sa...

Jag blev också visiterad! ;-)
Samma sak förra gången då jag blev smått nervig för jag hade min tårgas i handväskan som jag alldeles glömt bort!!!!

Petra sa...

Jag säger det igen: Svikare! ;-)

Anna sa...

Ska inte du blogga snart? Och när ska vi äta lunch? *puss*

Satkôna sa...

Gluttar lite! Ni får hojta när ni vill ha besök! ;-D