tisdag 13 september 2011

Tuomo slåss

Jaa, här sitter jag medan T är och slåss på Lejonkulan (han tränar alltså thai-boxning, för er som inte vet det).

1.Undrar hur många blåmärken han har med sig hem idag?

2. När jag tänker på att han är och thai-boxas så blir jag så himmelens sugen på thai-mat (långsökt??) och då funderar jag på hur stora chanser det finns att han köper med sig en pad thai och en rödcyrry-gryta på vägen hem?

3. Undrar om han skulle vilja vara met i The Ultimate Fighter på tv?

Ja, det är många funderingar såhär på kvällskvisten.

2 kommentarer:

Anna sa...

Superbra tips ju! Mamma får hämta hit currypastan i helgen! (: Fattar inte varför inte maxi kan ha ett sånt bra sortiment på eko som Coop har...

moggleif sa...

Funderar bara på när jag ska lära mig se skillnaden på J och J, eller snarare komma ihåg rätt namn på rätt person. De är för lika och för lika namn och jag är inget namnorakel och verkligen ingen som kommer ihåg namn och ansikten!