torsdag 10 november 2011

Dagens tips!!

Jag bara måste få tipsa om Årstidernas vegetariska middagslåda! Den är toppen. Som många vet så är Årstiderna ett företag som levererar olika typer av ekologiska frukt/grönsakslådor. Nu levererar de även lådor med middagar i, det finns olika, vi har valt den vegetariska.
Veckans låda innehöll ingredienser till:

Grönsakslasagne med stekt aubergine och trumpetsvamp

Risnudlar i misosoppa med silken tofu och grönsaker

Grönkålssallad med rödlök och blandade tomater

Nudelsallad med broccoli och goma-dressing

Snabbsyltad kinarädisa

Visst låter det lyxigt gott?

http://www.arstiderna.com/

4 kommentarer:

Malin sa...

Den lät ju helt fantastisk. Tror jag också måste prova en vecka för just nu har jag verkligen noll matinspiration. Är recepten enkla att göra?

Ingrid sa...

Nej, de är inte så svåra. Vissa av dem innehåller mycket hackande, men det är inte så farligt.

Moggleif sa...

Aubergine, tofu, grönkål och broccoli står inte på min meny, ledsen...

Men jag gillar tanken.

Ingrid sa...

Stackars artärer...