måndag 7 januari 2008

Dagens middag och lite till.

Idag serveras det potatisgratäng med purjolök och jordärtskockor. Och massor av vitlök förstås!
Till detta serverad kokt broccoli och bönsallad med stora vita bönor och sambal olek. Mums mums.

Leo sov inte inatt. Flickorna vaknade vid 2.30 och bestämde att de inte heller kunde sova. Jag satt i soffan med alla tre och lipade av trötthet. Idag tillät jag därför mig själv "värsta sunk-beteendet". Pyamas till 15.00, och hemgjorda chokladbollar. Som inte blivit bollar än. Ätes med fördel direkt ur matberedaren med sked. Misären är total.

2 kommentarer:

Satkôna sa...

Nämen stackars!!! Hoppas du får sova inatt istället!!!!

Anna sa...

Du är bäst Ingrid! När jag kommer hem ska jag ta alla barnen en natt så att du får sova ute eller gå ut. Välj själv! Kram