onsdag 1 september 2010

Sjuka barn

Idag har även Jossan insjuknat i lungpesten, och har därför fått stanna hemma från skolan. Myspys med film och glass på förmiddagen, trist och tråkig misär på eftermiddagen. Jag är lite osäker på om hon ska få gå imorgon, men jag fasar för att ha henne hemma. En uttråkad Jossan är en sur och grinig och tjatig Jossan.

Maja har också hostat, men jag hoppas att det inte blir något mer av det.

Onsdagar är ju som bekant Tuomos träningsdag, så därför finns det inte så mycket att rapportera idag om min träning. En tanke var ju iofs att jag på onsdagar och torsdagar, när Leo är hos dagmamman, skulle kunna powerwalka med Maja, alternativt yoga när hon sover, men det blev inget med det idag pga halsont och svår lathet.

Det blir inte mer spännande än såhär mina vänner.
Morgondagens projekt: Städa badrum och baka bröd

Inga kommentarer: