tisdag 4 mars 2008

Bästa älsklingen är hemma!

Jaa, som rubriken lyder - bästa bästisen är hemma! Hurra!
Igår satt vi som vanligt i köket och drack kaffe medan ungarna härjade. Bredde mellismackor på löpande band och halvskrek fram konversationen. Som om hon aldrig varit borta. *får en liten tår i ögat*

Idag har vi, förutom ett öppnisbesökfm, sovit bort den fina dagen. Ja det är sant. Jag och alla tre barnen lyckades ta en mastodonttupplur samtidigt för första gången någonsin, och det känns skönt. Jag har inte sovit så mycket på sistone, så det har känts som om jag gått på knäna av utmattning.

Nu ska jag sortera fem maskiner torr tvätt + en omgång tvättade tygblöjor som ska fyllas med de rena inläggen och prydligt packas ihop i lådan i skötbordet. Det är ett evighetsarbete. Jag hatar att tvätta. *suck*

1 kommentar:

Anna sa...

Och hon har börjat blogga igen, gammal blogg men ny adress för att skippa att exet ska läsa om det som han kallar hennes "äventyr": annaomallt.blogspot.com

Kram på er, vi ses snart igen!