torsdag 27 mars 2008

Vad Tuomo säger...

När jag startade den här bloggen, var det främst för att samla saker som min man säger, för att min BFF Anna skulle kunna läsa när hon var utomlands och saknade T och hans små ... lustigheter. Tyvärr blev det inte mycket lustigt sagt under det senaste halvåret. Var det för att vi hade en nyfödd som tog på krafterna? Eller var det för att maken blev utmattad när han försökte jonglera två jobb och familjeliv? Eller var det helt enkelt så att inspirationen packade sina väskor och försvann? Kanske ända till Chile? För såhär är det: Nu när min BFF är tillbaka, så kommer lustigheterna titt som tätt. Är det kanske så att T behöver ha A i närheten för att få vatten på sin kran? Ja inte vet jag.

Här är en gammal goding: "Korv är godast på lördagar"

Här är saxat ur makens senaste blogg:
"Min gitarr är fortfarande på verkstad. Om inte jag får spela på den snart så kommer jag bli grinig.
Familjen är fortfarande inte helt frisk. Om inte jag får leka med min hustru snart så kommer jag få lämna in min penis på verkstad"

Han är rätt störd alltså..

Inga kommentarer: