måndag 7 mars 2011

Bvc idag

Idag har jag och Majabebisen varit på BVC, och det är alltid lika kul (med henne), för hon är så himla bra och fin och duktig på alla sätt! :) Jag är helt övertygad om att vår ssk där håller med - Maja måste ju bara vara ett av de finast, gladaste och mest försigkommna barn hon har sett - eller hur?? :D
Hon börjar iallafall bli stor tjej - 71 cm och 8,2 kg.
En bra grej med henne till skillnad från vissa andra barn (inga namn, men det börjar på L) är att hon alltid anstränger sig extra för att visa upp sit charmigaste jag, hon skrattar, babblar, och visar upp sina bästa trick! <3

Ja, om detta utlägg om majas förträflighet nu inte har fått alla mina läsare att stänga av datorn av tristess och radera bloggen från sina favoriter, så kan jag berätta att det på söndagarna på tv 11 (efter big brother) visas en helt fantastisk serie som heter Walking ded - ni bara måste se den. Som en bättre Romero-film - fast i serieformat! Man sitter som klistrad, och det är värt att vara astrött på måndamorgonen, för den är så braaaaa!!!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Klart att ungen är exemplarisk med den genpooolen! =)

Jag har också fastnat för Walking Dead.. Den e sketbra! Nackdelen är att jag drömmer helt sjuka drömmar efteråt. Och då menar jag inte sjuka på ett bra sätt.

Ingrid sa...

Tackar tackar :-)

Walking dead är svinbra - men jag somnade ifrån det igår. Hoppas det går i repris!

Anna sa...

Svimmar du om jag säger att Andy vägde 8 kg när han var tre månader...?