torsdag 31 mars 2011

Då försöker vi igen

Nu har jag fått tips om att uppdatera inställningarna, och se om det funkar. Jag hoppas verkligen det, för jag har provat att blogga på ett annat ställe, men det gillade jag inte alls. Här har jag ju bloggat sen Leo var en liten plutt ju!

Leo ja... Han är ju jordens lataste/bekvämaste tre-snart-fyra åring, och gör ingenting själv när jag är med. Men igår efter badet tyckte han att det tog för lång tid innan jag tog på honom nattblöja och pjamas, och efter mycket tjat hörde jag honom sucka: "Ja, jag kan ju fälv, som L säger..."  Inte så kul om man inte känner honom, men för oss var det supergulligt!! (L är hans dagmamma)

Nu är det spännande som fan här, snart trycker jag på publicera inlägg, och då får vi se om det fungerat. Kan jag posta övht? Kommer där finnas styckeindelning? Kan jag fortsätta med min gamla vanliga blogg?

Frågorna är många, och snart får vi svar....håll i hatten, nu kör vi!

Inga kommentarer: