onsdag 23 mars 2011

Tack så jäkla mycket, Petra

Ja, som rubriken säger - tack skall du ha Petra! (här vill jag kunna göra sådär fräckt att petra står med annan färg, och så klickar man på det så kommer man till hennes blogg, men jag vet ju inte hur man gör)

Jag hade tidigt bestämt mig för att inte kolla. Vi hade ju inte ens rätt kanal. Tuomo hade sagt åt mig på skarpen att inte kolla på sån skit. Jag höll med som den lydiga fru jag är.

Men sen så började Petra skriva om det mer och mer i sin blogg. Jag läste och det verkade så kul. Sen upptäckte jag att vi visst hade rätt kanal, och jag bestämde mig för att provtitta lite, i väntan på Walking dead. Och jag gillade vad jag såg...

Nu är jag helt fast. En slav under begäret. Får jag inte se vad som händer kl 22 varje kväll efter jobbet, så får jag svåra abstinensbesvär. Nu har jag erkänt. Jag ser på Big Brother.

Word.

Förresten om ni undrar - Tuomo hejar på Peter.

Inga kommentarer: