torsdag 17 april 2008

En ny dag

Solen skiner, och jag är inte arg på dagis längre. L är supersnorig, och stortjejen är lite hängig, men annars käns livet rätt skönt. Såg på Rent Hus igår, så städinspirationen är på topp. Det var väl inte så att jag städade ihjäl mig direkt igår på dagisstädningen. Jag putsade ett fönster och städade bakom elementen *uäck* Sen gick jag omkring med Leo i famnen och såg viktig ut en stund, och sen drack jag kaffe. Maken tog i för kung och fosterland (eller ja, president och fosterland är det väl i hans fall) däremot, så jag skäms inte för mitt maskande.

Idag: Kylskåpsstädning. Jag misstänker att det finns grejer där inne som kan hoppa ner i sophinken själva, om jag ber dem snällt

1 kommentar:

Anna sa...

Fortsätter du hos mig? Lycka till med städningen och krya på sig till Leo och Johanna.