tisdag 15 april 2008

Så trött

Sorry för att jag bloggar så dåligt, men jag är så trött. Inte sådär "oj, nu är klockan mycket, jag kanske ska gå och lägga mig - trött", utan mer sådär dödens trött, så jag knappt kan hålla mig vaken. Kroppen värker och jag vill bara gråta. Tillochmed att lyfta en gaffel känns tungt, för att inte tala om att ta hand om barnen. Jossan är jättehostig, och hostade så hon väckte lillebror inatt, flera gånger. Vid 03 vaknade hon och ville ha smörgås, och det fick hon ju.

Jag funderar faktiskt på att sluta nattamma, för jag är så trött. Men han är ju så liten, jag vet inte riktigt hur jag ska tänka. Fast det är klart - om jag självdör av trötthet så kan jag ju ändå inte nattamma, så resultatet blir ju det samma.

1 kommentar:

Petra sa...

Det är ju dumt att självdö förstås. ;-)